FonTel ISDN to rejestrator rozmów telefonicznych umożliwiający nagrywanie rozmów z cyfrowej linii telefonicznej ISDN BRI (2B+D). Rejestrator rozróżnia rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznaje numer lokalny oraz rozmówcy. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagranie każdej rozmowy zapisane jest w oddzielnym skompresowanym pliku dźwiękowym (pliki .WAV lub .MP3).
Rejestratory wymagają połączenia z komputerem poprzez port USB i uruchomienia na komputerze dostarczonego programu FonTel, który zapisuje rozmowy na dysku twardym komputera (zapoznaj się z możliwościami programu FonTel). Program pracując bezobsługowo "w tle" samoczynnie rozpoznaje numer linii, początek i koniec rozmowy, jej kierunek i numer telefonu. Umieszcza wszystkie te informacje w bazie danych, a nagrany przebieg rozmowy zapisuje w skompresowanym pliku dźwiękowym. Program ten współpracuje z dowolną liczbą rejestratorów pozwalając na łączenie kilku rejestratorów w jeden wieloliniowy system rejestracji.
Zastosowanie
- nagrywanie rozmów telefonicznych:
- w domu,
- w biurze,
- w centrum obsługi klienta,
- w infolinii,
- w działach telemarketingu,
- nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych,
- kontrola pracowników firmy.
Wymagania
- system operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / Server / 7 / Linux1,
- port USB 1.1 lub 2.0,
- karta dźwiękowa (zalecenie).
Rejestracja rozmów
- niezależna rejestracja rozmów z wielu linii telefonicznych,
- możliwość nagrywania rozmów VoIP oraz Skype (z programu FonTel),
- bardzo dobra jakość dźwięku - zapis do formatu WAV (PCM, GSM 6.10, G.711) lub MP3,
- możliwość podsłuchiwania dowolnej rozmowy,
- możliwość automatycznej rejestracji:
- wszystkich rozmów,
- tylko rozmów wychodzących,
- tylko rozmów przychodzących,
- możliwość rejestracji rozmów według harmonogramu,
- możliwość rejestracji rozmów według "białych" lub "czarnych" list numerów,
- opcja wyzwalania rejestracji rozmów poziomem dźwięku umożliwiająca nagrywanie rozmów z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń posiadających wyjście audio lub wyjście słuchawkowe,
- opcja wyświetlania zapytania o zgodę na rejestrację rozmowy,
- możliwość zapisu informacji o nieodebranej rozmowie przychodzącej,
- pomiar czasu reakcji operatora na sygnał dzwonka (zwłoki podniesienia słuchawki od pierwszego sygnału wywołania),
- możliwość ręcznego zakończenia rejestrowania w trakcie rozmowy,
- możliwość wprowadzenia notatki do każdej rozmowy,
Odtwarzanie rozmów
- odsłuchiwanie nagrań niezależnie od rejestracji,
- przewijanie, pauza, przewinięcie do dowolnego momentu rozmowy,
- graficzny wykres rozmowy z możliwością powiększania,
- zdalny dostęp do archiwum rozmów poprzez przeglądarkę internetową.
Rozpoznawanie numerów
- rozpoznawanie numeru rozmowy przychodzącej (MSN lub DDI),
- rozpoznawanie numeru rozmowy wychodzącej,
- współpraca z centralami PBX,
- informacja o numerze osoby dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki,
- informacja o ostatniej zarejestrowanej rozmowie z rozpoznanym numerem telefonu (termin i notatka),
- lokalizacja numeru (nazwa, strefa numeracyjna, operator rozmówcy, wybrany operator połączenia międzynarodowego, kraj),
- wbudowana książka telefoniczna z możliwością definiowania poszczególnych numerów, a także całych pul numerów.
Archiwizowanie zarejestrowanych rozmów
- okres przechowywania nagrań rozmów ograniczony jedynie pojemnością dysku komputerowego,
- automatyczna kontrola zajętości miejsca na dysku (usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu oraz w przypadku braku wolnego miejsca),
- możliwość łatwego tworzenia kopii archiwum,
- możliwość bezpośredniego zapisu kopii archiwum na płycie CD/DVD,
- łatwe przeglądanie kopii archiwum w programie rejestratora,
- możliwość zapisu (rekompresji) wybranych zarejestrowanych rozmów w dowolnym formacie,
- możliwość cyklicznego i automatycznego wykonywania kopii archiwum na zdalnym komputerze poprzez sieć.
Praca w sieci
- architektura klient-serwer: możliwość zdalnej pracy na odległym stanowisku poprzez sieć komputerową/Internet,
- możliwość przeglądania i odsłuchiwania nagrań za pomocą przeglądarki internetowej.
Pozostałe możliwości i cechy rejestratora
- wyszukiwanie rozmów według numeru linii, daty, numeru rozmowy, notatki, etykiety,
- oznaczanie rozmów nowych (nieodsłuchanych),
- drukowanie listy rozmów,
- eksport listy rozmów do formatu CSV,
- eksport/import książki telefonicznej do formatu CSV,
- prezentacja danych statystycznych liczby oraz długości zarejestrowanych rozmów w postaci wykresów i raportów:
- zestawienia okresowe: dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne,
- według kierunku rozmowy: przychodzące, wychodzące, nieodebrane,
- według linii telefonicznej,
- zestawienia zbiorcze lub w podanym okresie czasu,
- możliwość ograniczenia dostępu do programu i zarejestrowanych rozmów,
- możliwość całkowitego ukrycia programu rejestratora,
- kontrola poprawności rejestracji (sygnalizacja sprzętowa portem COM),
- współpraca z innym oprogramowaniem za pomocą interfejsu FonTel API,
- współpraca z centralkami i innymi urządzeniami telefonicznymi,
- bezpłatne aktualizacje oprogramowania,
- nie wymaga ingerencji w istniejącą sieć telefoniczną,
- nie wymaga zasilania,
- atrakcyjna cena.
System rejestracji rozmów FonTel składa się z jednego lub kilku modułów podłączonych równolegle do linii telefonicznej oraz programu rejestrującego rozmowy na komputerze PC. Nie wymaga ingerencji w istniejącą infrastrukturę telefoniczną - wystarczy podłączyć rejestrator do wolnego gniazdka telefonicznego, równolegle z telefonem. Oznacza to też, że rejestrator może stać w dowolnym miejscu, nie koniecznie w bezpośredniej bliskości telefonu. Nie zakłóca pracy telefonu i innych urządzeń podłączonych do sieci telefonicznej.
|
|