Home Centrale Platan
Reklama
Reklama

Licznik

Odsłon : 643977
Centrale Platan
PDF Drukuj Email

Platan Prima mini

 

Opis

Centrala Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych.

Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Plug&Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

 

Ważniejsze cechy

Ważniejsze cechy

  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima mini Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, wiadomości tekstowe i wiele innych

 

  • DISA - wybierz numer wewnętrzny w czasie zapowiedzi
  • 8 zapowiedzi głosowych dla funkcji DISA
  • 4 polifoniczne melodie dla połączeń oczekujących
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

Przykładowa organizacja ruchu w centrali Prima mini

Konfiguracja

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne

Dostępne konfiguracje:

2 linie miejskie
6 linii wewnętrznych +
8 linii wewnętrznych +
10 linii wewnętrznych +

Uwaga: nie ma możliwości rozbudowy centrali Prima mini do pełnej wersji centrali Prima

 

 

 
PDF Drukuj Email

Centrala telefoniczna IP Platan Prima

 

Opis


Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Oferuje zaawansowane funkcje, jak poczta głosowa, nagrywanie rozmów oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Ważniejsze cechy

Ważniejsze cechy

  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP, również SIP-Trunk)
    • 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
    • protokół VoIP: SIP
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich użytkowników:

 

  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik (nowość!)
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

Konfiguracja

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 3 porty miejskie VoIP (IP GW)
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łącze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD

Dostępne konfiguracje

3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie

3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +

 

 

 
PDF Drukuj Email

Centrala telefoniczna IP Platan Micra

 

Opis

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone'y do połączeń VoIP'owych.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Integracja z sieciami IP

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy

Centrala Micra w obudowie RACK

Call Center w centrali

Call Center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
  • precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Infolinie (IVR) w centrali Platan Micra

  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System Redukcji Kosztów

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

Konfiguracja

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 obsługiwanych kart SIM


Wyposażenia wewnętrzne

  • do 24 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP


*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

 

 

 
PDF Drukuj Email

Centrala telefoniczna IP Platan Libra

 

Opis

PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Niezależne jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACKlub STD do powieszenia na ścianie.

Libra da Ci więcej swobody, jest jeszcze bardziej przyjazna i przydatna, zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

Konfiguracja

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie
  • do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 720 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 400 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

 

Call Center

  • INFOLINIE - system 20-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji jest 8 Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.

     

Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w PBX Serverze Libra

  • zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
  • wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ!

  • globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów - NOWOŚĆ!
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych - NOWOŚĆ!
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
  • współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center - NOWOŚĆ!

PZK

Program zarządzania kosztami