Reklama
Reklama

Telepol S.C. w Bizeo

Licznik

Odsłon : 350339
PDF Drukuj Email

Centrala telefoniczna IP Platan Micra

 

Opis

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone'y do połączeń VoIP'owych.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Integracja z sieciami IP

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy

Centrala Micra w obudowie RACK

Call Center w centrali

Call Center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
  • precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Infolinie (IVR) w centrali Platan Micra

  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System Redukcji Kosztów

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

Konfiguracja

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 obsługiwanych kart SIM


Wyposażenia wewnętrzne

  • do 24 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP


*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny