Reklama
Reklama

Licznik

Odsłon : 687885
FonTel ISDN PDF Drukuj Email

Opis

FonTel ISDN to rejestrator rozmów telefonicznych umożliwiający nagrywanie rozmów z cyfrowej linii telefonicznej ISDN BRI (2B+D). Rejestrator rozróżnia rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznaje numer lokalny oraz rozmówcy. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagranie każdej rozmowy zapisane jest w oddzielnym skompresowanym pliku dźwiękowym (pliki .WAV lub .MP3).

Rejestratory wymagają połączenia z komputerem poprzez port USB i uruchomienia na komputerze dostarczonego programu FonTel, który zapisuje rozmowy na dysku twardym komputera (zapoznaj się z możliwościami programu FonTel). Program pracując bezobsługowo "w tle" samoczynnie rozpoznaje numer linii, początek i koniec rozmowy, jej kierunek i numer telefonu. Umieszcza wszystkie te informacje w bazie danych, a nagrany przebieg rozmowy zapisuje w skompresowanym pliku dźwiękowym. Program ten współpracuje z dowolną liczbą rejestratorów pozwalając na łączenie kilku rejestratorów w jeden wieloliniowy system rejestracji.

Zastosowanie

  • nagrywanie rozmów telefonicznych:
    • w domu,
    • w biurze,
    • w centrum obsługi klienta,
    • w infolinii,
    • w działach telemarketingu,
  • nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych,
  • kontrola pracowników firmy.

Wymagania

  • system operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / Server / 7 / Linux1,
  • port USB 1.1 lub 2.0,
  • karta dźwiękowa (zalecenie).

Cechy

Rejestracja rozmów
  • niezależna rejestracja rozmów z wielu linii telefonicznych,
  • możliwość nagrywania rozmów VoIP oraz Skype (z programu FonTel),
  • bardzo dobra jakość dźwięku - zapis do formatu WAV (PCM, GSM 6.10, G.711) lub MP3,
  • możliwość podsłuchiwania dowolnej rozmowy,
  • możliwość automatycznej rejestracji:
    • wszystkich rozmów,
    • tylko rozmów wychodzących,
    • tylko rozmów przychodzących,
  • możliwość rejestracji rozmów według harmonogramu,
  • możliwość rejestracji rozmów według "białych" lub "czarnych" list numerów,
  • opcja wyzwalania rejestracji rozmów poziomem dźwięku umożliwiająca nagrywanie rozmów z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń posiadających wyjście audio lub wyjście słuchawkowe,
  • opcja wyświetlania zapytania o zgodę na rejestrację rozmowy,
  • możliwość zapisu informacji o nieodebranej rozmowie przychodzącej,
  • pomiar czasu reakcji operatora na sygnał dzwonka (zwłoki podniesienia słuchawki od pierwszego sygnału wywołania),
  • możliwość ręcznego zakończenia rejestrowania w trakcie rozmowy,
  • możliwość wprowadzenia notatki do każdej rozmowy,
Odtwarzanie rozmów
  • odsłuchiwanie nagrań niezależnie od rejestracji,
  • przewijanie, pauza, przewinięcie do dowolnego momentu rozmowy,
  • graficzny wykres rozmowy z możliwością powiększania,
  • zdalny dostęp do archiwum rozmów poprzez przeglądarkę internetową.
Rozpoznawanie numerów
  • rozpoznawanie numeru rozmowy przychodzącej (MSN lub DDI),
  • rozpoznawanie numeru rozmowy wychodzącej,
  • współpraca z centralami PBX,
  • informacja o numerze osoby dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki,
  • informacja o ostatniej zarejestrowanej rozmowie z rozpoznanym numerem telefonu (termin i notatka),
  • lokalizacja numeru (nazwa, strefa numeracyjna, operator rozmówcy, wybrany operator połączenia międzynarodowego, kraj),
  • wbudowana książka telefoniczna z możliwością definiowania poszczególnych numerów, a także całych pul numerów.
Archiwizowanie zarejestrowanych rozmów
  • okres przechowywania nagrań rozmów ograniczony jedynie pojemnością dysku komputerowego,
  • automatyczna kontrola zajętości miejsca na dysku (usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu oraz w przypadku braku wolnego miejsca),
  • możliwość łatwego tworzenia kopii archiwum,
  • możliwość bezpośredniego zapisu kopii archiwum na płycie CD/DVD,
  • łatwe przeglądanie kopii archiwum w programie rejestratora,
  • możliwość zapisu (rekompresji) wybranych zarejestrowanych rozmów w dowolnym formacie,
  • możliwość cyklicznego i automatycznego wykonywania kopii archiwum na zdalnym komputerze poprzez sieć.
Praca w sieci
  • architektura klient-serwer: możliwość zdalnej pracy na odległym stanowisku poprzez sieć komputerową/Internet,
  • możliwość przeglądania i odsłuchiwania nagrań za pomocą przeglądarki internetowej.
Pozostałe możliwości i cechy rejestratora
  • wyszukiwanie rozmów według numeru linii, daty, numeru rozmowy, notatki, etykiety,
  • oznaczanie rozmów nowych (nieodsłuchanych),
  • drukowanie listy rozmów,
  • eksport listy rozmów do formatu CSV,
  • eksport/import książki telefonicznej do formatu CSV,
  • prezentacja danych statystycznych liczby oraz długości zarejestrowanych rozmów w postaci wykresów i raportów:
    • zestawienia okresowe: dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne,
    • według kierunku rozmowy: przychodzące, wychodzące, nieodebrane,
    • według linii telefonicznej,
    • zestawienia zbiorcze lub w podanym okresie czasu,
  • możliwość ograniczenia dostępu do programu i zarejestrowanych rozmów,
  • możliwość całkowitego ukrycia programu rejestratora,
  • kontrola poprawności rejestracji (sygnalizacja sprzętowa portem COM),
  • współpraca z innym oprogramowaniem za pomocą interfejsu FonTel API,
  • współpraca z centralkami i innymi urządzeniami telefonicznymi,
  • bezpłatne aktualizacje oprogramowania,
  • nie wymaga ingerencji w istniejącą sieć telefoniczną,
  • nie wymaga zasilania,
  • atrakcyjna cena.

Instalacja

 

System rejestracji rozmów FonTel składa się z jednego lub kilku modułów podłączonych równolegle do linii telefonicznej oraz programu rejestrującego rozmowy na komputerze PC. Nie wymaga ingerencji w istniejącą infrastrukturę telefoniczną - wystarczy podłączyć rejestrator do wolnego gniazdka telefonicznego, równolegle z telefonem. Oznacza to też, że rejestrator może stać w dowolnym miejscu, nie koniecznie w bezpośredniej bliskości telefonu. Nie zakłóca pracy telefonu i innych urządzeń podłączonych do sieci telefonicznej.

Podłaczenie rejestratora FonTel